Тема дня – публічна дипломатія та стратегічні комунікації

День 3. Сьогодні присвятили весь день публічній дипломатії та стратегічним комунікаціям. Що є запорукою вдалого інтерв’ю? Як правильно комунікувати з різними цільовими аудиторіями, щоб ваші ключові меседжі були почуті? Який тон обрати, куди дивитися і як довго говорити? Слухали поради та одразу застосовували їх на практиці під час тренінгу з одним із найдосвідченіших експертів в цій сфері – британським медіа тренером Робертом Тейлором.


Разом з помічником директора Дипломатичної академії України імені Геннадія Удовенка при МЗС , фахівцем з міжнародних відносин та комунікативних технологій Марією Заєць говорили про ключові компоненти публічної дипломатії та нові підходи в story-telling. Вчилися ефективно слухати та системно оцінювати аудиторію, з якою працює основний комунікатор.

Хто ми є? Куди рухаємося? І головне – де хочемо опинитися через 20, 30, 50 років? Лекція стратегічного радника, члена Несторівської групи та засновника аналітичного центру pro.mova Євгена Глібовицького спонукала до саморефлексії і дискусії щодо національної ідеї, історичного та публічного дискурсу в Україні.

День завершили спільним переглядом фільму «Брекзит» та обговоренням інформаційної кампанії навколо доленосного референдуму.

Меню