Дайджест | початок вересня 2022 р.

Ірландське розширення НАТО: як дії РФ змусили ще одну країну думати про вступ до Альянсу

Слідом за фінами та шведами до вступу в НАТО «дозріли» в Ірландії — така ідея виглядає привабливою для більш ніж половини ірландців. Які наслідки це матиме?

Автор:  Олександр Краєв, «Українська призма»

Послання президента Казахстану Касим-Жомарта Токаєва до парламенту: основні тези

Послання продемонструвало фактичний курс на подальшу консолідацію президентської влади К.-Ж. Токаєва та спробу сформувати новий суспільний договір між керівництвом держави та народом, що повинно гарантувати уникнення внутрішньополітичної дестабілізації на фоні нестабільної геополітичної ситуації.

Автор:  Віталій Ярмоленко, «НІСД»

Від ядерного шантажу до ядерної війни. Чого хоче Росія?

Велика війна, яка триває більше шести місяців, виходить на новий рівень. Російська Федерація шантажує світ черговою ядерною катастрофою, наслідки якої ніхто не може прорахувати чи передбачити.

Автор:  Станіслав Желіховський, ДАУ

РФ офіційно воєнізує російську культуру

У записці проаналізовано ключові положення Концепції гуманітарної політики Російської Федерації за кордоном, які відображають реалії наростання конфронтації РФ із Заходом та прагнення російської влади використати російську культуру як інструмент відповідного протистояння.

Автор:  Максим Паламарчук, «НІСД»

Global Sanctions Dashboard: Sanctioning soars across the board

While nuclear deal negotiations are approaching the end game, the US continues to sanction Iranian petrochemical companies. Sanctions can also be an effective tool in the fight against the illicit drug trade. But they are effective only when coordinated across agencies. This summer, Russia was the number one source of new sanctions and remained the number one target as it has been since the beginning of the war.

Автори:  Чарльз Лічфілд, Мая Ніколадзе, «Atlantic Council»

Congress Prepares To Step Up on Taiwan Policy

In recent decades, observers of American foreign policy have come to see it as a thoroughly executive branch responsibility. Understandably so. Congress has long demonstrated only episodic interest in foreign affairs, and not always in the most constructive ways. Fortunately, this looks to be changing.

Автор:  Волтер Ломан, «The Heritage Foundation»

Меню