20–21 червня у ДАУ пройшла спеціальна професійна програма для працівників дипломатичної служби “Лідерство та командна взаємодія”.
Курс провів Олександр Сударкін, кандидат економічних наук, МА психології, доцент та директор програми МВА бізнес-школи МІМ-Київ.
Декілька цитат від спікера:
“Стан “професійного вигорання” – це небажання людини робити будь-що. Він виникає, якщо працівник не розуміє свій вклад у вирішенні глобальних робочих питань”.
“Щоб підвищити рівень компетенції серед працівників, треба звернути увагу на навчання… Але компетентність нічого не вартує без взаємної довіри”.
“Для того, щоб зрозуміти, яким чином спілкуватися з підлеглим, мені потрібно спочатку звернути увагу на те, що впливає на продуктивність працівника, та коригувати свій стиль спілкування з ним”.
“Ідея єдності розпорядження: задачі мені може ставити одна людина. Я маю розуміти, що мені не можуть поставити контрзадачу та вимагати бути розумним і красивим одночасно”.