Віртуальний ДАОС

У 2020 році ми вимушені були відмовитися від багатьох звичних форматів роботи, але жоден вірус не повинен стати на заваді постійному розвитку і роботі над собою. Навпаки, в кризові часи епідемій та інфодемій саме навички критичного мислення і ситуаційного аналізу, здатність швидко адаптуватися до нових реалій і зберігати емоційний інтелект, приймати нестандартні рішення і брати на себе відповідальність набувають як ніколи важливого значення для кожного дипломата.

Ці та багато інших цікавих тем, що виходять за межі суто дипломатичної діяльності і зазвичай не включаються до класичних навчальних програм Дипломатичної академії, традиційно ставали предметом жвавих дискусій на нашому фірмовому Одеському семінарі – «ДАОС».

На жаль, цього року ми не зможемо вітати учасників в затишному куточку Одеси на березі Чорного моря. Але це ще не привід відмовлятися від можливості запропонувати всім бажаючим окремі елементи того, що вже тричі відбувалось у казковому Дипломатичному клубі в Аркадії.

Тому в цьому році ДАОС тимчасово переїжджає в онлайн!
– Що відрізняє справжнього лідера від звичайного бюрократа?
– Як працювати з інформацією в епоху постправди і напівправди?
– На що звернути увагу під час офіційної зустрічі чи неформального ланчу з іноземними колегами?
– Яким чином національні особливості впливають на норми етикету та протоколу?
– Як перекладати перших осіб, підготуватися до зум-конференції та обрати правильні напої до урочистої вечері?

Відповіді на всі ці питання ви знайдете в презентаціях віртуального, або е-ДАОСу, які вже скоро будуть розміщені на нашій платформі «Академія Онлайн». Окрім того, ми підготували для вас декілька збірок цікавих матеріалів, що змусять по-іншому подивитися на звичні речі і стануть додатковою поживою для розуму. Тож, запрошуємо вас у віртуальний е-ДАОС і бажаємо плідно провести це літо з користю для себе!

Нагадуємо, що співробітники дипломатичної служби, які ще не мають доступу до «Академії Онлайн», можуть звернутися до Центру інформаційних ресурсів ([email protected]) та отримати інструкції щодо подальшої роботи з платформою.

Hasta la vista! We will be back!

Меню